پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119311
حمايت اسرائيل از تمديد مهلت مذاکرات
تاریخ انتشار : 1393/07/30 11:07:24
نمایش : 1655
يک منبع صهيونيست مدعي شد که تمديد مهلت مذاکرات هسته اي از سوي شش قدرت‌جهاني در حال بررسي است و اين اقدامي است که رژيم صهيونيستي از آن حمايت مي‌کند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، روزنامه صهيونيستي جروزالم‌پست از قول منابعي اعلام کرد که قدرت‌هاي جهاني در حال بررسي تمديد مهلت مذاکرات هسته‌اي با ايران هستند و اين اقدامي است که رژيم اسرائيل از آن حمايت مي‌کند.

اين روزنامه صهيونيستي مدعي شده علي‌رغم آنکه پنج هفته به ۲۴ نوامبر، مهلت تمديد شده مذاکرات هسته‌اي باقي مانده است، رايزني‌هاي غيررسمي براي تمديد دوباره اين مهلت مذاکرات آغاز شده است.

در همين حال ديپلمات‌هاي غربي مدعي شده‌‌اند دليل اين امر آن است که آنها شاهد هيچ اقدامي از سوي همتايان ايراني‌شان نبوده‌اند.

يک ديپلمات اروپايي مي‌گويد: " ظاهرا آنها( طرف ايراني) تمايلي به محدود کردن برنامه غني‌سازيشان به سطحي که ما قابل قبول مي‌دانيم، ندارند. ممکن است ما چاره‌اي جز تمديد مهلت مذاکرات پس از نوامبر نداشته باشيم... يا اين اتفاق مي‌افتد يا بايد اجازه دهيم که مذاکرات شکست بخورند.»

يک مقام صهيونيست به جروزالم‌پست گفته اين رژيم تمديد مهلت مذاکرات را به توافقاتي که در حال حاضر در ميز مذاکره در جريان است ترجيح مي‌دهد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html